AIKUISET

Tarjoamme nuorille & aikuisille laajan kattauksen kulttuuria ja hyvinvointia; Tanssia, taikuutta ja liikuntaa!

TANSSI:

SoloLatinos- Dance

SoloLatinos tarkoittaa yksintanssittavia latinalaistansseja: Salsa, Cha Cha, Samba, Rumba, Merenque, Reggaeton, Paso Doble, Bachata ja opettaja Annan spesiaalina extra- lajina argentinalainen soolo Tango! Laji vaihtuu viikottain. Tunnilla tutustutaan lajitekniikkaan, harjoitellaan vartalon kokonaisvaltaista antautumista tanssille ja luodaan jokaiseen lajiin vauhdikas koreografia! Aikuisten tunneille ei välttämättä tarvitse ennakkoilmoittautua.

PariLatinos

PariLatinos tunnilla tanssitaan tunnettuja latinalaistansseja yhdessä oman parin kanssa! Mukaan voi tulla myös yksin, kaikille löydetään pari paikanpäältä! Lajeina mm. Salsa, Cha Cha, Samba, Rumba, Jive, Bachata. Tunnilla harjoitellaan lajien perusteknisiä niksejä, erilaisia tanssiasentoja- ja käsiotteita, vientiä ja seuraamista, kuvioyhdistelmiä sekä ihastuttavan latinomusiikin tulkintaa! PariLatinos tunnit on tauolla syksyllä 2022.

Aika:

SoloLatinos- Dance Alkeet: Keskiviikko Klo 18.00-19.00

SoloLatinos- Dance Jatko: Tiistai Klo 19.00- 20.00

Opettaja Anna 

Tanssinopettaja Anna Sainilan terveiset Talent Schoolin tuleville Latinos- harrastajllle: "Sydämellisesti tervetuloa mukaan latinalaistanssien kuumaan huumaan! Tehdään unelmista totta! Aiempaa tanssitaustaa ei tarvitse olla, opetus aloitetaan perustasolta: Tule sellaisena kuin olet! Kohoamme korkeuksiin yhdessä tanssien!" Love, Anna- ope

ChairDance (13- 18 vuotiaat)

Tuolitanssissa koreografia rakennetaan tuolin ympärille ja suuri osa liikkeistä tehdään tuolia apuna käyttäen. Tuolitanssissa on vaikutteita burleskista ja siinä vaihvistetaan kehon lisäksi omaa minä- kuvaa sekä pyritään korostamaan jokaisen luontaista naiseutta.

Tunti soveltuu kaikille eikä tarvitse olla ennestään tanssitaustaa. Tarvitset tunnille mukaan joustavat vaatteet ja vesipullon.

Aika: TBA

Opettaja Sanni

LIIKUNTATUNNIT:

Vatsa & peppu- Jumppa

Tunnin aikana keskitytään vahvistamaan ala- ja keskivartalon lihaksia käyttämällä vastuksena oman kehonpainoa. Tunnin tarkoitus on keskittyä muokkaamaan pakaraa pyöreämmäksi sekä vahvistamaan keskivartaloa. Liikkeet koostuvat helpoista sarjoista ja tunti soveltuu kaikentasoisille. Tarvitset mukaan treenivaatteiden lisäksi juomapullon ja hikipyyhkeen.

Aika: TBA

Opettaja Sanni